mandag 13. desember 2021

13. desember: Frustrert!

Frustrert. Jeg tenker det beskriver dagen min på de aller fleste måter. Først har jeg klødd meg selv i hodet og lett etter kloke vendinger og teorier jeg vil benytte meg av i min påtenkte oppgave. For den er nemlig ikke mer enn ca tenkt på. 

271 ord har blitt skrevet. Bare 3229 igjen. Sukk.

Resten av tiden har bestått av andre hjertesukk. Kanskje lignet det litt mer på grynt rørt sammen med mer frustrasjon. 

Nye restriksjoner og korona opp og ned og i mente. At et dustete virus kan forårsake så mye greier? Mine tanker går ut til alle dem som nå plutselig ikke har en jobb å gå til! La oss håpe det holder med disse restriksjonene de fire ukene som er planlagt så langt og at vaksineringen går pittelitt raskere enn nå. 

Heldigvis går bilen fremdels over fjellet dit julen venter på oss. Hvis ingen blir smittet, men passer seg for den - kan alle sammen forhåpentligvis snart få feire jul igjen! 



Ta hensyn til hverandre! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar