onsdag 15. desember 2021

15. desember: Jubileum

I dag har vi forlovelsesdag! For tre år siden fridde jeg og han sa ja. I mellomtiden har vi giftet oss og fått en annen dag man skal huske på, men i dag tenkte jeg den var fin å pusse litt på. Jeg behøvde rett og slett litt oppmuntring!

I dag skulle tenkte jeg at jeg skulle bli ferdig med eksamen, en dag før tiden. Det ble jeg ikke. 

Planen var å skrive til jeg stupte, levere og så sove. Det gikk før i tiden! Men ikke nå.

På fredag skulle jeg ha min siste arbeidsdag før jul, trodde jeg. Sånn ble det ikke.

Hjemmeskole var noe vi hadde lagt langt bak oss, gravd langt ned og ikke lenger trengte tenke på. Trodde vi.

Så sånn er dagen i dag. Ikke helt som planlagt,  men likevel en dag som skal puttes i minneboken.

Bybanen skal gå over bryggen til noens fortvilelse og Brann har rykket ned. 

Uansett så har jeg fått blomster! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar