søndag 13. desember 2020

13.desember: Målet er nådd!

I dag var dagen da jeg klarte årets mål for trening og turer. Jeg har ikke oversikten over hvor mange år jeg har vært facebookplager og lagt ut treningsmål og dokumentering underveis. Mange ganger har jeg tenkt at jeg skal droppe det, men har kommet frem til at det er nødvendig motiverende for meg å ha målene på denne måten. Slik unngår jeg skippertaktrening. For å nå målet må jeg planlegge allerede fra januar. Hvor mange økter må jeg ha omtrent hver måned? Hver uke? 


Noen ganger hater jeg det. Spesielt når regnet plasker og jeg har vondt i viljen. Jeg vet at jeg ikke kan la det være. Ikke for mange dager i alle fall. Da kommer man på etterskudd og det blir fort stress. Selv om jeg påfører meg selv stress har jeg kommet frem til at dette er positivt stress som gir meg bedre livskvalitet og helse. Så da fortsetter jeg. Sorry til alle dem som kanskje tenkte at det var over. Det blir Facebook-plaging i 2021 også! Jeg er ganske fornøyd med innsatsen for i år selv om jeg måtte bytte ut spinning med turer i skogen. Håper at jeg snart får sjansen til litt gruppetrening! Det kjenner jeg at jeg savner. 

Julemannene ble født i dag. Først laget jeg noen monstre av noen kaker. Jeg mente å huske at de ikke skulle være tynne sånn som pepperkakene. Problemet var at jeg nok tok litt lite i når jeg kjevlet dem ut. De ble rett og slett for tykke. De var omtrent tredoble av sin vanlige størrelse.  Jeg fikk mer dreisen etter et brett eller to. Bakemester Stølen stod til tjeneste og kastet brett etter brett inn og ut av ovnen.


I dag har vi vært produktive og effektive. Vi er omtrent ferdig med julegaver, julebakst, sending av julepost og pakker OG har klart målet på 200 treningsøkter. Tenker vi sier oss fornøyd med dagens innsats. God natt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar