søndag 6. desember 2020

6. desember: Juleøredobb-konkurranse!

De som kjenner meg godt vet at jeg har en greie for rare øredobber. Jeg har mye rart hengende i ørene. Popcorn, steikepanne med egg til ene øret og steikespade til det andre, Dinosaurer, ost, agurker, frukt og ikke minst hauger med juleøredobber. Elevene på skolen er alltid nysgjerrig på hva jeg har puttet i ørene og kommer for å sjekke når de ser meg. En relasjonsbyggende hobby som funker både på barn og voksne. Jeg har bestilt en haug med nye som jeg gleder meg til å vise frem når de en gang dukker opp i posten.

Da desember startet kunne jeg endelig finne frem alle de jeg har med julemotiver. Gleden var stor! Tenk så lenge de har lagt og ventet på å bli vist frem! Allerede første dagen fikk jeg en snap med et bilde av en juleøredobb festet i et øre som jeg er glad i. Jeg svarte med å sende bilde av mitt eget øre med juleøredobb i. Dette gjentok seg hver dag. Etter tre dager kom det en oppfølgingssnap. «Har vi en uoffisiell juleøredobb-konkurranse på gang eller?» Det måtte jeg jo bare bekrefte med en gang. 

Nå derimot, er den offisiell! Ny desemberdag? Nye øredobber! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar