onsdag 9. desember 2020

9. desember: Jeg ser Bergen i det fjerne!

I går visste jeg lite om alt. I dag vet jeg litt mer om litt. Det er fremskritt! 

Bærum kommune har bestemt seg for at jeg får juleferie fra neste fredag. Da har en av de tusen tingene falt på plass. Nå er det bare resten igjen! Det er også avklart at nesene våre kan rettes mot Bergen den 22. på morgenen. Det er faktisk bare helt fantastisk! Jeg skal vaske hender og holde avstand så det svinger etter frem til avreise. Nå gjenstår kjøping av seng til leiligheten i Bergen og innkjøp av en drøss med julegaver. Ikke en hel drøss. Det er å overdrive noe voldsomt. Innkjøp av de vanskelige julegavene, da. Det blir mer riktig. Vi får legge noen hoder i julebrus og ta noen avgjørelser. 

Sent i går måtte jeg på tokt på Sandvika Storsenter, med svart munnbind og lister over hva jeg skulle ha. Det aller viktigste var selvsagt juleøredobber. Har man startet en konkurranse er det bare til å legge seg i selen for å klare å kjøre løpet helt ut. Sånn ble jeg eier av en ny gjeng med øredobber som nesten ikke kan vente på å få vise seg frem. 

Til middag har vi hatt nissegrøt så dagen må vel sies å være innafor sånn juleforberedelsesmessig? 

Håper dagen din har vært fin! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar