onsdag 14. desember 2022

14. desember: Hurra for hverdagsglede!

Dagen i dag har vært lang og glatt. Med hjertet i halsen har jeg kjørt på ustrødde veier med speilblank is lett fordelt utover. Ganske nervepirrende. Det ble også ganske nervepirrende da min mann hadde bestilt tidlige kinobilletter og det ikke bare var meg som synes det var glatt på veiene. De forsiktige bilene som sakte beveget seg nedover dit jeg skulle gjorde at jeg faktisk ikke trodde vi skulle rekke det. 

Jeg fikk samlet min mann inn på veien og vi måtte i full fart planlegge hva vi skulle spise på rekordtid og som da måtte handles på rekordtid. Samtidig måtte vi jo ha litt snop til filmen. Den skulle tross alt vare i over tre timer og da kreves det sånt. 

Vi hev oss rundt, fordelte oppgaver og kom akkurat i havn med alt rett før filmen startet. I køen meg foran meg på Rema brøt plutselig han som stod i kassen ut i et entusiastisk smil. Han reiste seg opp og ropte til han som satt i den andre kassen. "Se hva vi fikk! Kunden foran her kjøpte en sjokolade til hver av oss!" Det hele var ganske fornøyelig. Han strålte med hele seg og varmet hele butikken på et lite blunk. Hurra for spontanitet og hverdagsgleding!

Dessuten var Avatar 2 fantastisk om du lurer på det. 😊











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar