lørdag 3. desember 2022

3. desember: Juleri og julera

Dagen startet ikke riktig så julete som gårsdagen, men jeg kjenner det er helt I orden. Det kan faktisk bli for mye av det gode og det er viktig å fordele juleriet litt utover sånn at man ikke får noen form for overdose. 

Planen min om tid sammen med dem jeg er glad i står i dag på julelisten. Første stopp var lunsj i sentrum med en god venninne. Det er rett og slett fantastisk å ha tid til å mase og fjase om alt mellom himmel og jord. Uten stress og forventninger. 

Nå er frøken fryd fulgt til toget og min mann og jeg har forflyttet oss videre på listen over hyggelig samvær. På veien din møtte vi en haug med blinkende nisser som helt tydelig skulle i samme type ærend som oss. Det skulle vise seg at de hadde funnet feil pipe og slettest ikke skulle inn samme peis som oss. Noen litt forvirrede naboer senere har vi kommet oss inn riktig plass og jeg har fått tildelt forfatterrom med massasjestol og ferske bobler. Håper dere har en like fin lørdag som meg! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar