tirsdag 12. desember 2023

12. desember: Julegaveinnspurt

I dag våknet jeg grytidlig. Lenge før solen i det hele tatt hadde vurdert å stå opp. Jeg prøvde iherdig å fortelle kroppen at den skulle sove videre, men den var lei og hørte ikke etter på en flekk. 

Jeg fant frem strikketøyet jeg hadde startet på i går og krøp opp i sofaen. Der satt jeg i stjerneskinnet (fra den nye julestjernen vår) og hadde en fin og nostalgisk morgenstund sammen med Ole Paus. Han har i løpet av natten vandret over til den plassen vi ikke vet noe om og da synes jeg litt musikk fra ham passet godt.

Det ble virkelig en fin stund. 

Strikketøyet var så fornøyd at det ble strikket nesten en halv sokk på kort tid. Det lover godt for julegaveinnspurten. Siden favorittaktiviteten min for tiden  på ingen måte er gaveshopping, passer det fint å kunne lage noe selv. Spent på hvor mange flere par jeg rekker før jul! 

Håper dere har en fin kveld.




Dagens kalendergave 🥰



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar