torsdag 14. desember 2023

14. desember: Musikkterapi

I dag har jeg brukt opp alle ordene mine i noen julekort jeg har skrevet. Egentlig har jeg brukt mest energi rundt det hele. I fjor hadde vi julekort i lange baner og det synes jeg var så gøy! Selv om jeg allerede før jul i fjor hadde vært dårlig en stund var det energi nok til å lage julekort. I år er saken en annen. Bare tanken har vært så stor den ikke har kommet inn i hodet engang. Derfor er det ytterst få kort som flakser avgårde herfra i år. Beklager på forhånd om noen skulle bli skuffet. Jeg håper jeg har fått mer gnist til neste år. Jeg setter nemlig selv utrolig stor pris på kortene som ramler ned i postkassen her. Jeg har allerede fått ett og det verdsettes skikkelig! Det er ofte sånn at det man setter pris på også begeistrer andre. Så planen er å komme sterkere tilbake på julekortfronten. 

Med lavt batteri er det lading som gjelder og det kan være skrekkelig vanskelig å vite hva som egentlig har best lade-effekt. I dag har jeg forsøkt litt av hvert og valgte på kvelden å dra på julekonsert får å se om det kunne hjelpe. De helt nye kalenderøredobbene fikk være med på vift og sammen med dem, min mann og min tante fikk vi påfyll av nydelige arrangementer og en god dose julestemning. Min kusine spiller nemlig i Nordre Aker Janitsjar og var grunnen til at vi kom og hørte på. Egentlig skulle jeg selv vært med å spille, men på grunn av at kroppen streiker har jeg permisjon på ubestemt tid. Kanskje jeg er med på neste julekonsert? Det er lov å håpe. Musikk og det å være sammen med dem jeg er glad i gir meg energi, så valget om konsert i dag var nok riktig! 

Håper dere har gjort noe som gjør dere godt i dag? 

Dagens kalendergave var julete og fikk være med på vift i dag! 🎄




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar