fredag 15. desember 2023

15. desember: Trege nisser og flaksende engler

Det er ikke så mye jul som jeg egentlig vil ha i heimen. Nissene har vært skikkelig trege i avtrekkeren og englene ser ikke ut til å ha landet helt ennå. Litt usikker på hvor de befinner seg, men håper på at de dukker opp før jeg setter meg på toget mot Bergen på mandag. Nisser og engler hører julen til. 

Jeg hadde et aldri så lite hjertesukk om dette til den eldste avleggeren min. Hun kunne trøste meg med at de laget klar julen der hjemme til oss. De skal nemlig fly avgårde til opptil flere forskjellige land i løpet av juleferien og overlater de firbeinte barnebarna til oss. Så om ikke nissene finner veien fra kjelleren eller englene lander før mandag vil jeg i alle fall komme til verdens fineste pølsetre på Laksevåg! 




Først var det kun pølse i brød som var julepynten, men i de senere år har det også dukket opp litt annet knask. Jeg elsker det!


Dagens kalendergave.
Kjærlighet på pinne,
på selveste 5 års
forlovelsesdag i dag ❤️









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar